directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 14:17 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 25 d'octubre de 2018 09:39 h

Lesmes reconeix que el Suprem no ha gestionat bé la sentència sobre les hipoteques i demana disculpes als ciutadans

Descarta la dimissió del president de la Sala Tercera però li retreu que hagi convocat un ple perquè només li va demanar fer una nota aclaridora

ACN Madrid.-El president del Tribunal Suprem i del Consell General del Poder Judicial, Carlos Lesmes, ha entomat el 'mea culpa' i ha reconegut que no han gestionat bé la sentència sobre l'impost de les hipoteques. Lesmes reconeix el "dany reputacional" al tribunal i demana disculpes als ciutadans afectats. Ha negat haver rebut cap pressió dels bancs i ha reconegut que hi va haver intercanvi de trucades amb el president de la Sala Tercera, Luís María Díez-Picazo, quan va sortir la sentència dijous passat que canviava el criteri del mateix tribunal i repercutia l'impost en el banc i no en el client. Lesmes va demanar a Díez-Picazo que fes una nota aclaridora sobre la retroactivitat i d'altres dubtes que havien sorgit però el president de la sala va optar per convocar un ple per decidir quina jurisprudència aplica. Tanmateix, ha negat que el faci dimitir.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.