directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 09:15 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 25 d'octubre de 2018 11:54 h

Uns 80 autobusos es desplaçaran a Lledoners pel primer any de presó de Junqueras i Forn

La campanya Free organitza un acte pel dijous 1 de novembre a la tarda

ACN Barcelona.-Almenys una vuitantena d'autobusos es preveuen desplaçar la setmana que ve des diversos punts del país fins al pla de Lledoners per l'acte que la campanya Free hi organitza sota el lema '1 any d'injustícia, 1 any de perseverança'. Serà el dijous 1 de novembre a les 5 de la tarda, gairebé un any després que l'exvicepresident i diputat d'ERC, Oriol Junqueras, i l'exconseller Joaquim Forn, entressin a presó de forma preventiva, el 2 de novembre del 2017. Segons han explicat fonts de la campanya, l'acte, que té el suport d'ERC i del PDeCAT, preveu discursos d'espais polítics diversos i actuacions musicals.

A banda de Junqueras i Forn, a la presó de Lledoners també hi ha Jordi Sànchez, Jordi Turull, Josep Rull, Raül Romeva i Jordi Cuixart, mentre que l'expresidenta del Parlament Carme Forcadell i l'exconsellera Dolors Bassa són a les presons del Catllar i de Puig de les Basses. L'acte de l'1 de novembre a Lledoners en reclamarà l'alliberament i també el retorn dels dirigents que són a l'estranger.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.