directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 08:26 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segrià doble fletxa Dilluns, 29 d'octubre de 2018 13:39 h

L'escola de pilots BAA Training ja està establerta a Lleida-Alguaire i preveu formar 120 aspirants al 2019

El Govern considera que amb l'arribada de l'empresa lituana s'ha consolidat la plataforma lleidatana com ''l'aeroport industrial de Catalunya''

ACN Alguaire.-L'escola de pilots lituana BAA Training ja està instal·lada a l'aeroport de Lleida-Alguaire des de l'1 d'octubre. La consellera delegada de la firma, Egle Vaitkeviciute, ha explicat que durant el 2019 preveuen el pas d'uns 120 aspirants de pilot per les instal·lacions lleidatanes, fet que comportarà que estiguin vivint a Lleida o els seus voltants durant tot l'any. En aquest mes s'han traslladat a l'aeroport 6 avions diferents de l'empresa per dur a terme les classes així com també 15 instructors i 40 estudiants que ja han començat les classes. Vaitkeviciute ha dit que han escollit Lleida-Alguaire per les ''bones condicions meteorològiques'' i ha assegurat que la boira no serà problema perquè en aquesta època a Lituània ja no poden operar perquè hi ha neu a les pistes. El secretari de Mobilitat del Govern, Isidre Gavín, ha dit que Alguaire es consolida com ''l'aeroport industrial de Catalunya''.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.