directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 04:52 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 30 d'octubre de 2018 10:46 h

SCC creu que el Consell per la República és un nou "engany" i emplaça els independentistes a reflexionar

Rosiñol demana unitat estratègica als partits constitucionalistes per evitar que d'aquí a 15 o 20 anys hi hagi un problema a Catalunya "irresoluble"

ACN Barcelona.-El president de Societat Civil Catalana (SCC), José Rosiñol, ha assegurat que el Consell de la República que el president de la Generalitat, Quim Torra, té previst presentar aquest dimarts al Palau de la Generalitat és una nova "performance" i que suposarà un nou "ridícul contra els interessos dels catalans". En un esmorzar organitzat per 'Fòrum Europa. Tribuna Catalunya', Rosiñol ha fet una crida als catalans que s'han cregut els "enganys" de l'independentisme a reflexionar i a parlar de tot dins de la legalitat. D'altra banda, Rosiñol ha admès que la situació política "és millor" que fa un any però ha demanat als partits constitucionalistes "teixir una unitat estratègica" per evitar que d'aquí a 15 o 20 anys hi hagi un problema "més gran i pràcticament irresoluble".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.