Serret, després de saber les acusacions: "Seguirem lluitant per garantir que els drets civils i la democràcia prevalen"
La delegada del Govern davant la UE avisa que acusant els presos de rebel·lió la justícia espanyola "danya encara més" l'estat de dret a Espanya
ACN Brussel·les.-La delegada del Govern davant la UE, Meritxell Serret, ha avisat aquest divendres que les acusacions de la justícia espanyola per rebel·lió "danyen encara més" l'estat de dret a Espanya. "Seguirem lluitant per garantir que els drets civils i la democràcia prevalen", ha afirmat en una piulada després que s'hagi donat a conèixer que la fiscalia demana 25 anys de presó per al president d'ERC Oriol Junqueras, 17 per a Jordi Sànchez, Jordi Cuixart i Carme Forcadell, i 16 per a la resta de presos per rebel·lió.
"Seguirem defensant com sempre de manera pacífica i democràtica la República catalana", ha conclòs l'exconsellera en un missatge a Twitter demanant l'alliberament dels polítics empresonats i el retorn dels exiliats, entre els quals es troba ella.






