directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 00:32 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 2 de novembre de 2018 13:10 h

Torra i Torrent faran una declaració institucional al Parlament a les 13.45 hores

Els presidents de la Generalitat i del Parlament valoraran els escrits d'acusació de la Fiscalia i l'Advocacia de l'Estat

ACN Barcelona.-El president de la Generalitat, Quim Torra, i el president del Parlament, Roger Torrent, faran aquest divendres al voltant de les 13.45 hores una declaració institucional a l'auditori del Parlament. Es preveu que en aquesta declaració valorin els escrits d'acusació presentats per la Fiscalia i l'Advocacia de l'Estat contra els líders independentistes processats a la causa del Tribunal Suprem. La Fiscalia demana fins a 25 anys de presó per a Oriol Junqueras per un delicte de rebel·lió. Per la seva banda, l'Advocacia de l'Estat ha descartat la rebel·lió, però demanen fins a 12 anys de presó per sedició.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.