El Govern presentarà els pressupostos en un mes i avisa que el marge de la fiscalitat està "molt esgotat"
Aragonès no renuncia a negociar els comptes amb la CUP i apunta que hi ha altres forces d'esquerres que hi podrien participar
ACN Barcelona.-El vicepresident del Govern i conseller d'Economia, Pere Aragonès, ha afirmat que aproximadament en un mes presentarà els pressupostos per a l'any que bé. En una entrevista a 'Els Matins de TV3', Aragonès ha insistit que el marge per fer canvis en la fiscalitat està "molt esgotat" tot i que no ha tancat la porta a parlar-ne amb els grups parlamentaris. "Si volen entrar a la negociació, en podem parlar, tot i que vull recordar que hem fet un llarg recorregut en fiscalitat", ha argumentat. Sobre els suports als pressupostos, Aragonès no renuncia a negociar amb la CUP i ah defensat que són uns comptes "bons". Així mateix, ha assenyalat que ha altres forces d'esquerres que podrien participar en els pressupostos per a l'any que ve.
Aragonès ha recordat que en els darrers anys s'ha recuperat l'impost al patrimoni, s'ha creat l'impost sobre els habitatges buits i s'ha avançat en fiscalitat ambiental. En aquest context, ha afirmat que sempre es pot revisar però advertint que "el marge està pràcticament esgotat".






