directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 02:20 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 6 de novembre de 2018 21:21 h

El PP diu que respecta la decisió del Suprem però reconeix que la decisió sobre hipoteques és "difícil d'entendre"

El diputat José Antonio Bermúdez de Castro critica que no s'hagi garantit la seguretat jurídica i diu que no es pot repetir en el futur

ACN Madrid.-El PP ha dit que respecta la decisió del Tribunal Suprem de fer tornar a pagar l'impost de les hipoteques als clients. "Ens agradin més o menys, acatem les decisions judicials perquè estem en un estat de dret", ha manifestat el diputat José Antonio Bermúdez de Castro que, tanmateix, ha reconegut que és "difícil d'entendre" que en pocs dies el tribunal hagi acordat "una cosa i la contrària". Critica que aquesta situació hagi deixat els consumidors en una situació d'inseguretat jurídica i ha argumentat que l'economia "necessita regles estables". Per això, ha dit que cal aprofitar la tramitació de la Llei de crèdit hipotecari al Congrés per evitar que la situació es torni a repetir.

Bermúdez de Castro ha dit que el seu partit "sempre estarà en defensa dels interessos dels consumidors" i que, per tant, s'esmerçaran per aclarir tot el que sigui necessari durant la tramitació de la llei. "Inclourem quantes modificacions calguin per deixar ben clar qui són els subjectes passius i ho farem sempre en defensa del consumidor", ha manifestat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.