directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 22:27 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Montsià doble fletxa Dimecres, 7 de novembre de 2018 13:28 h

Detinguts dos homes per amenaçar una mare de raptar la seva filla a Sant Carles de la Ràpita

Els Mossos investiguen si els arrestats, que haurien vingut des de Castelló, tindrien alguna relació amb les víctimes i no es descarta un intent d'ajust de comptes

ACN Sant Carles de la Ràpita.-La policia local de Sant Carles de la Ràpita ha detingut aquest dimecres al matí dos homes, de nacionalitats espanyola i romanesa, que haurien amenaçat una mare de raptar la seva filla prop de l'escola Carles III de la mateixa població, segons han confirmat els Mossos. Just després de coaccionar mare i filla quan es dirigien al centre, s'ha organitzat un petit aldarull amb els veïns que han presenciat els fets, que han alertat els agents policials que regulen el pas dels escolars cada matí. Això hauria forçat els individus a fugir amb cotxe a tota velocitat. Poc després, però, han estat interceptats per la policia local, que els ha detingut.

Els Mossos d'Esquadra s'han fet càrrec posteriorment de la seva custòdia, traslladant-los a la comissaria d'Amposta. Ara, investiguen si els detinguts, que s'haurien traslladat de la zona de Castelló, tenien alguna relació amb les víctimes o el seu entorn i no descarten que es pugui tractar d'un ajust de comptes.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.