directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 14:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dimecres, 7 de novembre de 2018 14:00 h

El Bicing funcionarà les 24 hores tots els dies de l'any i tindrà més estacions i bicicletes elèctriques

L'Ajuntament preveu augmentar els viatges en un milió i mig l'any i multiplicar per 10 l'ús de la bicicletes elèctriques

ACN Barcelona.-El nou Bicing funcionarà les 24 hores tots els dies de l'any i tindrà més estacions i bicicletes elèctriques. Això és el que ha explicat l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, durant la presentació del nou servei, que es començarà a implementar a partir del gener del 2019. Acompanyada de la tinenta d'alcaldia de Mobilitat, Janet Sanz, i de la regidora de Mobilitat, Mercedes Vidal, Colau ha dit que el preu de l'abonament anual del nou Bicing serà de 50 euros, que hi haurà 7.000 bicicletes disponibles -1.000 de les quals seran elèctriques- i que es crearan 95 estacions noves, cosa que permetrà que el servei estigui disponible a barris on abans no arribava. Segons ha explicat l'alcaldessa, l'Ajuntament preveu augmentar els viatges en un milió i mig l'any i multiplicar per 10 l'ús de la bicicletes elèctriques.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.