directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 00:57 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 12 de novembre de 2018 19:44 h

Mélenchon exigeix l'alliberament immediat dels independentistes catalans empresonats

El líder francès d'esquerres veu "inacceptable i increïble" que hi hagi "presos polítics a Catalunya"

ACN Barcelona.-El líder francès d'esquerres Jean-Luc Mélenchon ha exigit l'alliberament immediat dels independentistes catalans empresonats una entrevista a la ràdio Equinox. L'excandidat a l'elecció presidencial considera "inacceptable i increïble" que hi hagi "presos polítics a Catalunya només per exercir la lliure determinació dels pobles". Segons el mitjà francès, Mélenchon és partidari d'acabar el procés judicial amb una retirada general de càrrecs i d'iniciar "negociacions per a l'organització d'un referèndum legal" sobre la independència. Si bé el líder de La França Insubmisa creu que "no cal un nou estat català a Europa", defensa que "la gent ha de poder expressar-se".

D'altra banda, el líder de La França Insubmisa culpa en l'entrevista al govern del PP per la situació a Catalunya: "l'error és de Mariano Rajoy i ara l'apaivagament és indispensable".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.