directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 08:36 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Bages doble fletxa Dimarts, 13 de novembre de 2018 20:37 h

Detenen una dona a Castellbell i el Vilar que va tenir un accident mentre conduïa beguda

També tenia el carnet de conduir suspès pel jutge

ACN Castellbell i el Vilar.-Els Mossos d'Esquadra han detingut una dona, de 38 anys i veïna de Sant Celoni, com a presumpte autora de tres delictes contra la seguretat viària i un delicte de robatori i furt. Els fets es remunten a l'11 de novembre quan es va produir un accident de trànsit a la carretera BV-1212, al terme municipal de Castellbell i el Vilar. En arribar al lloc, els mossos van trobar un vehicle bolcat fora de la via i sense conductor i van iniciar una recerca per localitzar possibles víctimes. Al cap de poc, els agents van localitzar una dona amagada darrera uns matolls amb símptomes d'anar beguda. Minuts més tard, un home es va presentar al lloc per avisar que el vehicle accidentat era seu i que la dona li acabava de robar.

Els agents van detenir la dona perquè es va negar a sotmetre's a la prova d'alcoholèmia, per conduir sota els efectes de l'alcohol i fer-ho amb el permís suspès judicialment i també per sostreure la furgoneta. La detinguda, amb antecedents, va passar a disposició judicial aquest dilluns davant del jutge d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa, el qual en va decretar la seva llibertat amb càrrecs.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.