directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 03:44 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 14 de novembre de 2018 12:01 h

Aragonès i Puigdemont es reuneixen a Waterloo i s'emplacen a "seguir treballant conjuntament"

El vicepresident del Govern s'ha trobat també amb Serret, Comín i Puig per "compartir anàlisi i reflexions estratègiques"

ACN Barcelona.-El vicepresident del Govern i conseller d'Economia, Pere Aragonès, ha viatjat aquest dimecres fins a Waterloo (Bèlgica) per reunir-se amb l'expresident de la Generalitat Carles Puigdemont. La trobada, que no havia restat anunciada i s'ha fet pública a través d'una piulada d'Aragonès a Twitter, ha servit, segons el vicepresident, per "analitzar plegats la situació política" i per "emplaçar-se a seguir treballant conjuntament". Fonts de Vicepresidència han explicat a l'ACN que la reunió ha durat al voltant d'una hora i, a més, s'ha parlat del judici de l'1-O i com afrontar-lo, de la funció de l'exili i del Consell per la República. Aragonès també ha explicat que s'ha vist amb l'exconsellera i delegada del Govern a Brussel·les, Meritxell Serret, i els exconsellers Toni Comín i Lluís Puig. Amb ells, ha dit que ha pogut "compartir anàlisi i reflexions estratègiques". "Hem fet arribar a tots ells les abraçades de l’onada solidària amb presos i exiliats des de Catalunya", conclou Aragonès a la piulada.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.