directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 09:23 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dimecres, 14 de novembre de 2018 12:21 h

Tres detinguts per vendre mojitos contaminats amb bacteris fecals a les platges de Barcelona

L'anàlisi de les mostres intervingudes determina que els productes podien ser perjudicials per a la salut

ACN Barcelona.-La Guàrdia Civil i la Guàrdia Urbana de Barcelona van detenir aquest dimarts tres persones per vendre mojitos contaminats amb diversos bacteris fecals a les platges de Barcelona, segons ha informat l'institut armat en un comunicat. Als tres detinguts se'ls acusa d'un delicte contra la salut pública i no es descarta que hi hagi més detencions. El setembre passat, agents de la unitat de platges de la Guàrdia Urbana i del Seprona de la Guàrdia Civil van portar a terme diferents identificacions de persones relacionades amb l'elaboració i venda d'aquest tipus de begudes. També van intervenir el material amb què les preparaven per analitzar-lo. L'anàlisi de les mostres han determinat que els productes eren perjudicials per a la salut.

Les mostres van donar positiu en la presència de diversos bacteris fecals, de manera que la mercaderia no era apta per a la seva comercialització.Al setembre, la Guàrdia Civil i la Guàrdia Urbana van intervenir en una operació conjunta productes per a l'elaboració de mojitos que es venien sense autorització a les platges de la capital catalana amb la presència del bacteri Escherichia coli (E. coli), que pot provocar gastroenteritis, tot i que les soques més perilloses poden derivar fins i tot en malalties greus i mortals.Els productes s'amagaven directament als contenidors i a les clavegueres. En aquell moment, es van identificar 18 persones.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.