directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 12:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 18 de novembre de 2018 15:12 h

Sánchez apel·la a tenir una majoria forta per evitar que la dreta pugui paralitzar Andalusia com ho ha fet a Espanya

El president espanyol culpa a PP i Cs de l'auge de l'extrema dreta

ACN Barcelona.-El secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, ha demanat "la confiança dels andalusos per tenir una majoria forta el 2 de desembre" i evitar així que la dreta pugui "paralitzar" Andalusia com ho ha fet a Espanya. En un míting des de Chiclana de la Fontera, a Cadis, el president espanyol ha acusat Cs i PP "de no tenir projecte i de quedar-se en la desqualificació". Segons Sánchez, "l'abandonament de la moderació" del PP i Cs "està fent que creixi l'extrema dreta a Espanya", cosa que ha qualificat "d'irresponsabilitat política". En ser preguntat per un dels assistents per quan trauran Francisco Franco del Valle de los Caídos, ha situat la seva sortida en el 2019 i no abans de finals d'any, com havia dit en anteriors ocasions.

El secretari general del PSOE ha demanat al PP i a Cs que donin suport al seu projecte d'apujar el Salari Mínim Interprofessional a 900 euros a partir de l'any que ve. Amb tot, els ha advertit que el tirarà endavant tingui o no el seu suport. "Un país ric no pot tenir treballadors pobres", ha defensat.A més, Sánchez ha recordat que els jubilats tenen garantida la revalorització de les seves pensions el 2019 "hi hagi i no pressupostos" i ha tornat a reclamar a Pablo Casado i a Albert Rivera que donin suport i permetin aprovar els Pressupostos Generals de l'Estat en el Congrés dels Diputats.Pedro Sánchez ha considerat que, en la campanya electoral andalusa, la dreta està fent servir la paraula per "desprestigiar, desqualificar i difamar" i ha assegurat que els socialistes l'estan utilitzant per fer pedagogia de les conquestes socials que han aconseguit a Andalusia en els darrers anys i les que vindran amb el treball conjunt del govern espanyol.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.