directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 13:43 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Occidental doble fletxa Dimarts, 20 de novembre de 2018 12:17 h

Foment investigarà l'esllavissada que ha provocat l'accident de tren i apunta a les pluges com a causa

Ábalos ha explicat que la malla que hi havia a la zona no ha resistit

ACN Barcelona.-El ministre de Foment, José Luis Ábalos, ha explicat que s'investigaran els detalls de l'esllavissada que ha provocat l'accident de tren a Vacarisses en el què ha mort una persona. En una entrevista a la Cadena Ser, el ministre ha explicat que a la zona hi havia instal·lada una malla que no ha resistit i ha apuntat a la pluja dels últims dies com a causa. Així mateix ha explicat que ha parlat per telèfon amb el conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, i que la Generalitat li ha ofert els serveis geològics sobre l'estat de la zona. Segons Ábalos, no està clar si l'esllavissada s'ha produït abans o quan passava el tren i ha afegit que cap dels combois ha quedat tombat.

Preguntat per si es prendran mesures, el ministre ha respost que l'accident d'aquest dimarts farà que estiguin més vigilants però no ha donat més detalls. Ábalos ha assegurat que després de prendre possessió del càrrec va considerar que la seguretat és una de les prioritat i per això va encarregar diversos estudis sobre la seguretat en infraestructures i que la seva idea era presentar-los durant el desembre al Consell de Ministres. Així mateix ha explicat que el president de Renfe, el president d'Adif i la delegada del govern espanyol a Catalunya, Teresa Cunillera, s'han desplaçat al lloc de l'accident.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.