directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 00:59 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 23 de novembre de 2018 14:21 h

Llibertat amb càrrecs pel jove d'Alpicat acusat de ferir d'una pedrada un mosso després d'un partit del Lleida Esportiu

La causa està oberta pels delictes d'atemptat a agents de l'autoritat i lesions

ACN Lleida.-El jutjat d'instrucció 4 de Lleida, en funcions de guàrdia, ha ordenat aquest divendres llibertat provisional amb càrrecs pel jove de 21 anys veí d'Alpicat (Segrià), acusat de ferir un mosso d'una pedrada després d'un partit del Lleida Esportiu. Els fets van tenir lloc a l'exterior del camp, el 27 d'octubre passat. Com a mesures cautelars, el magistrat l'ordena comparèixer cada vegada que sigui requerit pel jutjat i li prohibeix apropar-se, a una distància inferior de 500 metres, a qualsevol estadi esportiu quan es produeixi un esdeveniment esportiu. Està acusat d'atemptat a agents de l'autoritat i lesions.

Els fets van tenir lloc després de l'enfrontament entre el club lleidatà i l'Hèrcules d'Alacant arrel d'una baralla entre aficions. Un mosso de l'Arro va rebre un cop de pedra al cap i al nas mentre s'estava equipant per intervenir. A causa del cop va caure a terra i un altre mosso també va ser agredit després de rebre un cop de puny quan es disposava a separar els grups d'aficionats. Els dos policies van ser traslladats a l'Hospital Arnau de Vilanova i hores més tard se'ls va donar d'alta.USPAC demana 10 anys de presóEl sindicat policial USPAC, que representa el mosso ferit, ha presentat una querella contra el presumpte agressor i sol·licita que se'l condemni a una pena de deu anys pels dos delictes. USPAC assegura que l'agent "encara es troba de baixa" i, "molt possiblement hagi de passar per quiròfan per revertir les lesions que li va causar el detingut".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.