directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 11:05 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Pallars Jussà doble fletxa Dissabte, 24 de novembre de 2018 14:33 h

Les "pèssimes" comunicacions i el despoblament, principals problemes dels micropobles de Catalunya

La consellera Teresa Jordà, que ha assistit a la desena assemblea de l'associació de micropobles, ha anunciat un paquet d'ajudes per millorar els accessos

ACN Sant Esteve de la Sarga.-Les "pèssimes" comunicacions i el despoblament són alguns dels principals problemes a què s'enfronten els micropobles de Catalunya. Així ho ha assegurat l'alcalde de Sant Esteve de la Sarga, Jordi Navarra, en el marc de la desena assemblea de l'Associació de Micropobles de Catalunya que s'ha celebrat aquest dissabte a La Clua, municipi que pertany a Sant Esteve de la Sarga. La consellera d'Agricultura, Teresa Jordà, hi ha assistit i ha anunciat que des del Govern preparen un paquet de subvencions - "si tot va bé" i "hi ha pressupost" - per arranjar els accessos d'aquests pobles. A l'assemblea de l'associació hi han assistit una vintena d'alcaldes i alcaldesses de tot Catalunya.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.