directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 14:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 25 de novembre de 2018 19:13 h

Vergès espera "voluntat d'acord" a la mediació d'aquest diumenge a la tarda per evitar la vaga de metges de primària

La consellera de Salut confia que la reunió permeti millorar l'atenció mèdica

ACN Barcelona.-La consellera de Salut, Alba Vergès, espera "propostes i voluntat d'acord" a la reunió de mediació d'aquest diumenge a la tarda al departament de Treball per evitar la vaga de metges de primària, prevista per la setmana que ve. En un missatge a Twitter, Vergès s'ha mostrat confiada perquè la reunió permeti millorar l'atenció primària. El conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir el Homrani, ha convocat la trobada on hi assistiran representants de les dues conselleries, de l'Institut Català de la Salut, del Sindicat de Metges, amb mediació del secretari general de Treball, Josep Ginesta, i el director general de Relacions Laborals i Qualitat en el Treball, Enric Vinaixa.

Per ara, els sindicats de metges confien poc en què la mediació d'aquesta tarda eviti la vaga que comença dilluns. Fonts dels sindicats consultades per l'ACN han argumentat que la Generalitat no vol fixar un límit de visites diària ni assignar un mínim de 12 minuts per a cada consulta. Per als treballadors, aquestes són línies vermelles.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.