directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 17:25 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 26 de novembre de 2018 14:10 h

Les proves d'aptitud per estudiar magisteri es faran abans de la selectivitat

L'examen s'avança dos mesos i se celebrarà el 27 d'abril

ACN Barcelona.-La Prova d'Aptitud Personal (PAP) dels estudiants que volen accedir als graus de mestre s'avançarà dos mesos. Segons ha avançat Unportal i ha pogut confirmar l'ACN, el CIC ha aprovat el canvi per aquest mateix curs i per tant, els aspirants a futurs mestres hauran de fer l'examen el proper 27 d'abril. Fins ara les PAP s'havien fet dos dies després de les Proves d'Accés a la Universitat (PAU), i l'any passat les va superar fins el 59% dels estudiants que s'hi van presentar. Amb aquest avançament, les PAP coincidiran amb la celebració de la fase general de les PAU per als majors de 25 anys, i es faran abans de la preinscripció universitària per al cus vinent, cosa que podria fer augmentar la participació.

L'objectiu d'aquestes proves és aconseguir que els estudiants que accedeixen als graus de magisteri estiguin més ben preparats i siguin els més idonis. La prova complementa altres mesures que es van prendre anys enrere en la mateixa línia, com ara el requisit d'obtenir una nota igual o superior a 5 com a resultat de la mitjana aritmètica dels exercicis de català i castellà de les PAU.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.