directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 21:38 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dilluns, 26 de novembre de 2018 14:24 h

BComú escollirà al març la seva llista per a les eleccions municipals

Els candidats a cap de cartell hauran de reunir-se amb activistes del partit per recollir propostes

ACN Barcelona.-BComú comença aquest dilluns el procés per escollir la seva llista per a les eleccions municipals, que acabarà al març amb la votació de la candidatura guanyadora. El nou reglament electoral preveu que els aspirants a cap de cartell assisteixin a reunions amb activistes del partit on explicaran els seus projectes i recolliran propostes i perfils de candidats que podrien formar part dels seus equips. El 5 de desembre es publicaran a la pàgina web els aspirants. Al març es publicaran les candidatures definitives, formades pel candidat i un equip d'entre cinc i 30 persones. La decisió la prendran les persones inscrites al registre mitjançant una votació amb urna. Aquest és el procés que haurà de seguir l'alcaldesa, Ada Colau, per tornar a ser escollida candidata.

El partit fa una valoració positiva del procés de confecció de la llista electoral de fa quatre anys, tot i que modifica el reglament per avançar en la confluència. "Tenim un grup municipal cohesionat i hem construït una organització forta a la qual l’equip de govern rendeix comptes i implica en totes les decisions polítiques importants", ha apuntat Enric Bárcena, portaveu de la formació.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.