directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 18:34 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 28 de novembre de 2018 17:04 h

Ingressa a presó per robar en cinc establiments de Reus

El lladre actuava amb la cara tapada i en dos casos va intimidar els treballadors amb una navalla

ACN Reus.-Un veí de Reus de 43 anys ha ingressat a presó com a presumpte autor diversos robatoris amb intimidació en establiments de la capital del Baix Camp. Els Mossos d’Esquadra el van detenir dilluns passat i el van poder relacionar amb cinc casos recents. El primer va passar l’11 de novembre a la nit quan l’home va intimidar la treballadora d’un hotel per endur-se uns 300 euros. Al cap de tres dies, el lladre va tornar a actuar a punta de navalla i amb tapaboques i es va endur 100 euros d’una botiga del carrer del Vent. Segons els mossos, hauria tornat a actuar els dies 23, 24 i 25 de novembre -en aquest últim cas, a ple dia, en una farmàcia de la plaça Mercadal-.

Tot i que l'individu cometia els robatoris a cara tapada, els mossos el van poder identificar. L’home té catorze antecedents policials, la majoria per delictes contra el patrimoni. Un cop detingut, els mossos van escorcollar casa seva i van trobar la roba que havia utilitzat en els robatoris. Això els ha permès relacionar-lo amb els cinc fets que s’estaven investigant.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.