directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 20:45 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 30 de novembre de 2018 11:57 h

El govern disposa de 3.000 milions d’euros del Fons de Reserva de la SS per l’extra dels pensionistes

L’executiu de Pedro Sánchez destaca que aquest any ha estat l’exercici en el que s’han utilitzat menys recursos del fons dels últim sis anys

ACN Madrid.-La Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS) ha disposat de 3.000 milions d’euros dels Fons de Reserva de la Seguretat Social per poder fer front al pagament de la paga extra dels pensionistes. El Fons de Reserva s’ha quedat aquest divendres en 5.043,15 milions d’euros, el 0,43% del PIB. El ministeri de Treball afirma que al desembre la TGSS té una forta necessitat de finançament per fer front a l’abonament de dues mensualitats, la paga ordinària i l’extraordinària, de pensions de la Seguretat Social. Amb aquestes dues mensualitats, la nòmina de pensions s’enfila fins els 18.321 milions d’euros, el doble que un mes ordinari. El govern destaca que aquest any és l’exercici que menys recursos del fons s’han utilitzat en els últims sis anys.

La sèrie del ministeri de Treball indica que el 2012 es va utilitzar el fons de reserva en quatre ocasions fins a retirar 7.003 milions d’euros, el 2013 es va accedir sis cops al fons per retirar un total d’11.648 milions d’euros, el 2014 quatre cops per adquirir 15.300 milions, el 2015 tres cops per agafar 13.250 milions d’euros, el 2016 4 cops per disposar de 20.136 milions i el 2017 dos cops per 7.100 milions.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.