directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 20:22 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 30 de novembre de 2018 13:32 h

El govern espanyol calcula que la reforma de la Constitució per limitar els aforaments estarà aprovada en un any

Calvo destaca que senadors, diputats i membres de l'executiu estaran protegits només "estrictament" en l'exercici de les seves funcions

ACN Madrid .-El govern espanyol espera que la reforma de la Constitució per limitar els aforaments polítics estigui aprovada i en vigor en un any. Inicialment, els càlculs de l'executiu eren tenir-la a punt en dos mesos. La vicepresidenta del govern espanyol, Carmen Calvo, ha defensat que és una "mesura extraordinària" que "enforteix" la Carta Magna quan compleix 40 anys i ha destacat que es tracta de limitar l'aforament de diputats, senadors i membres del Consell de Ministres "a l'estricte exercici de les seves funcions i res més". Calvo ha destacat que amb la reforma Espanya es posa en la línia d'altres països del seu entorn com França o Itàlia. El president espanyol, Pedro Sánchez, obrirà una ronda de contactes amb tots els grups parlamentaris per buscar el seu suport a la mesura.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.