directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 01:24 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Bages doble fletxa Divendres, 30 de novembre de 2018 14:08 h

Salvador Juanpere estrena al Museu de Montserrat una exposició amb obra inèdita feta a partir de la pedra de la muntanya

En la mostra l'artista reflexiona sobre el fet creatiu

ACN Monistrol de Montserrat.-L'Espai d'art Pere Pruna del Museu de Montserrat ha inaugurat aquest divendres l'exposició de l'escultor Salvador Juanpere que porta per títol 'Imatge i semblança'. L'artista ha explicat que les peces de la mostra posen l'accent en el fet de crear, concretament en "els processos de construir l'obra". L'exposició està formada per onze obres de materials com la pedra, el formigó o la fusta i compta amb dues peces inèdites, creades especialment per a l'ocasió. Una està elaborada a partir de pedres de la muntanya de Montserrat, mentre que l'altra gira al voltant de la figura del reconegut pintor italià Caravaggio, molt admirat per Salvador Juanpere. La mostra es podrà veure fins el 28 d'abril.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.