directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 19:58 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Occidental doble fletxa Dilluns, 3 de desembre de 2018 00:48 h

Els treballadors de l'empresa de neteja Smatsa decidiran en una assemblea oberta aquest dilluns si desconvoquen la vaga

La reunió del comitè d'empresa no ha pres una decisió en aquest sentit però ha valorat positivament l'acord entre la companyia i l'Ajuntament de Sabadell per retirar l'ERO

ACN Barcelona.-Els treballadors de l'empresa concessionària del servei de recollida de residus i neteja de l'Ajuntament de Sabadell, Smatsa, decidiran aquest dilluns al matí en una assemblea oberta si desconvoquen o no la vaga organitzada en protesta per l'ERO presentat per la companyia i que afectava 43 treballadors. El comitè d'empresa, reunit aquest diumenge, ha apostat per aquesta via i no s'ha pronunciat sobre si calia desconvocar la protesta. Fonts sindicals han valorat el pacte entre Smatsa i l'Ajuntament de Sabadell de "positiu" i han afirmat que si es mantenen els termes promesos i, per tant, l'empresa tira endavant els tràmits legals per retirar l'ERO, es farà marxa enrere amb la vaga.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.