directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 21:19 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 3 de desembre de 2018 14:33 h

La cap d'Urgències assumeix la direcció de l'Hospital Verge de la Cinta de Tortosa

Maria José Rallo és llicenciada en medicina i cirurgia i compta amb una àmplia formació assistencial i de gestió sanitàries

ACN Tortosa.-La comissió executiva del Consell d'Administració de l'ICS ha aprovat el nomenament de la doctora Maria José Rallo com a directora de l'Hospital Verge de la Cinta de Tortosa. La doctora Rallo ha estat els darrers anys cap del servei d'Urgències. És llicenciada en medicina i cirurgia i compta amb el títol d'especialista en Medicina Familiar i Comunitària. Rallo també assumeix la direcció mèdica de l'Hospital. Compta amb una àmplia formació assistencial i de gestió, amb màsters d'Urgències i Emergències i de Direcció d'Institucions Sanitàries, un postgrau de Disseny per a la Gestió Clínica i altres cursos.

La seva experiència assistencial ha estat a l'Atenció Primària a les Terres de l'Ebre, com a resident i metgessa especialista, i també en la resta de proveïdors sanitaris del territori, com són els hospitals de Móra d'Ebre i Amposta i el Servei d'Emergències Mèdiques (SEM).



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.