directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 06:04 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Occidental doble fletxa Dijous, 6 de desembre de 2018 20:34 h

Dos detinguts i almenys set ferits en les càrregues policials contra antifeixistes a Terrassa

La diputada de la CUP Maria Sirvent ha rebut un impacte de bala de 'foam' a la mà

ACN Terrassa.-Els Mossos d'Esquadra han detingut dues persones per atemptat a l'autoritat aquest dijous a Terrassa després de les càrregues policials contra manifestants antifeixistes que protestaven per l'acte de VOX a la Plaça 1 de Maig en commemoració pels 40 anys de la Constitució, mentre que almenys set més han resultat ferides, segons han informat fonts policials i del Sistema d'Emergències Mèdiques. Entre els ferits, hi ha la diputada de la CUP Maria Sirvent, que segons fonts de la formació, ha rebut un impacte de bala de 'foam' a la mà mentre ajudava una menor que era a terra i havia rebut un cop al cap. Segons la CUP, la diputada s'ha desplaçat a Urgències per rebre atenció mèdica junt amb altres manifestants ferits en les càrregues.

Pel que fa els set ferits atesos pel SEM, cinc són agents dels Mossos d'Esquadra, dels quals tres han anat per mitjans propis a la mútua, i dos manifestants, dels quals un ha estat atès en el mateix lloc dels fets i l'altre ha estat traslladat en estat menys greu a la Mútua de Terrassa.Els aldarulls han començat aquest vespre quan els Mossos d'Esquadra han carregat contra els manifestants antifeixistes que protestaven per la presència de VOX a la ciutat per celebrar els 40 anys de la Constitució. Segons fonts policials, els manifestants han llençat llaunes, pedres i altres objectes contra la línia policial, a més de cremar alguns contenidors. Durant la seva protesta, també han cremat retrats del rei, banderes espanyoles i alguns exemplars de la Constitució, i han cridat consignes com "Fora feixistes dels nostres barris" i "Ni un pas enrere contra el feixisme".Aquest matí, en una altre acte del partit de Santiago Abascal a la Plaça 1 d'Octubre de Girona, també s'han produït càrregues policials contra els manifestants antifeixistes, amb quinze agents i tres manifestants ferits, que també protestaven contra la presència de VOX a la ciutat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.