directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 19:16 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 10 de desembre de 2018 15:08 h

Cs adverteix que Sánchez serà "responsable" del que passi a Catalunya si no aplica el 155 per “evitar la via dels morts”

Villegas: “Ha tornat les eines als colpistes, i ara tenim els violents campant per Catalunya i el president de la Generalitat lligant de mans els Mossos”

ACN Madrid.-El secretari general de Cs, José Manuel Villegas, ha emplaçat aquest dilluns de nou el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, a aplicar de nou el 155 davant la “greu situació” que es viu a Catalunya, on el president de la Generalitat, Quim Torra, ha fet “una crida a la violència” demanant als CDR que “empenyin”, i ara ha posat sobre la taula “la via eslovena, la dels morts i la màxima violència”. Segons Villegas, Sánchez serà “responsable” de la situació que es pugui crear a Catalunya per no haver mantingut el 155 tal com li demanava el líder de Cs, Albert Rivera. “Ha tornat les eines als colpistes, i ara tenim els violents campant per Catalunya i el president de la Generalitat lligant de mans els Mossos”, ha afirmat Villegas.

Segons Villegas, “la via eslovena és la via dels morts” i a Catalunya s’ha arribat “al llindar de l’abisme per culpa d’un president del govern que prioritza estar atrinxerat unes setmanes més a Catalunya” encara que “posi en perill a seguretat i integritat física dels catalans”. “Sánchez hauria d’haver prioritzat la fermesa a Catalunya i no els colpistes”, ha sentenciat, i “ara estem a prop del desastre i de l’enfrontament físic a Catalunya”.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.