directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 20:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 11 de desembre de 2018 14:32 h

Tardà diu que les accions dels CDR són "legítimes" i denuncia la "demagògia" per voler mostrar el procés com a "violent"

"ERC no perdrà els nervis tot i que siguem víctimes d'una veritable bogeria", defensa

ACN Madrid.-El portaveu d'ERC al Congrés, Joan Tardà, ha defensat que les accions dels CDR aquest cap de setmana són "legítimes" i ha assegurat que són accions on "poques persones han aixecat les barreres d'algun peatge". Tardà ho ha comparat amb la protesta dels taxistes que, durant dies, van bloquejar Barcelona i considera que hi ha un intent de "demagògia" per voler "alterar" la imatge del que està passant a Catalunya. "L'única via possible és la pacífica, democràtica i cívica", ha defensat Tardà que fa seves les paraules del president del Parlament, Roger Torrent, apostant per la via escocesa i no per l'eslovena (com sí va fer Torra). "ERC no perdrà els nervis tot i que siguem víctimes d'una veritable bogeria", ha assegurat.

Tardà ha lamentat que existeixi "una demagògia vergonyant" per intentar transformar davant la ciutadania de l'estat espanyol la imatge del que està passant a Catalunya. Tardà ha defensat que les reclamacions independentistes passen per protestes pacífiques que durant anys han aplegat centenars de milers de persones i ara creu que s'està intentant alterar aquesta imatge per les protestes dels CDR. Tardà ha dit que són "legítimes" però treu pes i les compara, per exemple, amb els efectes i les conseqüències de la vaga dels taxis aquest estiu a Barcelona. Tardà ha criticat també que hi ha un "intent d'estigmatitzar des de Madrid" els Mossos d'Esquadra pel fet que l'1-O no "apallissessin" els ciutadans que van anar a votar.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.