directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 22:32 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 12 de desembre de 2018 11:06 h

El Govern facilitarà que els funcionaris puguin treballar el 12-O i el 6-D

Puigneró afirma que "molts" treballadors han decidit que "no hi ha res a celebrar" els dies de la Hispanitat i de la Constitució

ACN Barcelona.-El conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública, Jordi Puigneró, ha assegurat aquest dimarts que el Govern de la Generalitat "posarà tots els mecanismes" perquè els funcionaris que ho vulguin puguin treballar el 12 d'octubre i el 6 de desembre, festius estatals pel Dia de la Hispanitat i pel Dia de la Constitució, respectivament. Puigneró ha justificat la decisió ja que segons ell "molts" funcionaris han decidit que "no hi ha res a celebrar" en aquestes dues dates. Durant la sessió de control al Govern al Parlament, el conseller també ha celebrat d'haver arribat a un acord amb els sindicats, pel qual el retorn de les pagues extres del 2013 i 2014 s'haurà liquidat el 2022, i no el 2026, com inicialment havia anunciat el Govern.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.