directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 23:13 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 12 de desembre de 2018 14:12 h

França investiga l'atac d'Estrasburg com un atemptat terrorista

Les autoritats mantenen un ampli desplegament policial per buscar el presumpte autor del tiroteig, un home de 29 anys nascut a la ciutat

ACN Brussel·les.-França investiga l’atac al centre d’Estrasburg de dimarts a la nit com un atemptat terrorista. Així ho ha confirmat el fiscal de París, Rémy Heitz, en una roda de premsa aquest dimecres en què ha explicat que la investigació oberta s’ha traslladat a la secció de la fiscalia responsable de casos de terrorisme. Les autoritats franceses mantenen un ampli desplegament policial per buscar l’autor, que va fugir després del tiroteig. L’home identificat va néixer a Estrasburg el 1989 i havia estat fitxat prèviament per “radicalització”, a més de ser “molt conegut” per la policia per delictes comuns com robatoris.

Per altra banda, ha assegurat Heitz, l'home havia estat condemnat per la justícia a França però també a Alemanya i Suïssa. En el marc de la investigació s’han detingut quatre persones de l’entorn del presumpte autor. Actualització del balanç de víctimesHeitz ha precisat també la informació sobre les víctimes mortals i els ferits, que ha anat variant en les últimes hores. Segons ha matisat, hi ha dues persones mortes i una tercera en estat de mort cerebral. A més, hi ha dotze persones ferides, de les quals sis es troben en estat d’urgència absoluta, entre la vida i la mort.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.