directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 06:03 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dimarts, 18 de desembre de 2018 11:31 h

Barcelona manté el ple del 21-D i "prendrà les decisions adients" segons els "esdeveniments"

Pisarello no descarta que Colau pugui "intervenir directament" en el plenari si es produeix un "esdeveniment que ho aconselli"

ACN Barcelona.-El govern de Colau ha decidit mantenir el ple de l'Ajuntament de Barcelona del 21-D. Ho ha anunciat aquest dimarts el primer tinent d'alcaldia, Gerardo Pisarello, després de la reunió de la Junta de Portaveus. Pisarello ha assegurat que el govern municipal no veu "cap raó en aquest moment per generar una situació d'alarma social". Amb tot, el primer tinent d'alcaldia ha dit que el govern municipal estarà "al cas del que vagi passant i anirà prenent les decisions adients" segons els "esdeveniments" i no ha descartat que l'alcaldessa, Ada Colau, pugui "intervenir directament" en cas que "es produeix un esdeveniment que ho aconselli".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.