directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 08:46 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 19 de desembre de 2018 14:50 h

Portet, Bonet, Nacho Vegas, Quilapayún, Pi de la Serra, Joan Isaac i Miquel Gil actuaran al Barnasants 2019

Cesk Freixas inaugurarà el festival en una edició que celebrarà els 50 anys de 'Dioptria' de Pau Riba

ACN Barcelona.-Cesk Freixas donarà el tret de sortida oficial al Barnasants 2019 a l'Auditori el 25 de gener amb la presentació del seu nou treball, una de les 44 novetats discogràfiques que es presenten enguany. Una edició, que tindrà com a lema 'Feixisme mai més', en la qual es dedicarà un concert al centenari de Pete Seeger, al seixantè aniversari de la revolució cubana i el 50è aniversari de 'Dioptria' de Pau Riba. Quimi Portet, Nacho Vegas, Quilapayún, El Cabrero, Javier Ruibal, Maria del Mar Bonet amb Jose María Vitier, Quico Pi de la Serra, Xavier Baró, Cris Joanico, Joan Isaac i Sílvia Comes i Miquel Gil, entre d'altres, sonaran a la trentena d'escenaris que formen el Projecte Cultural en Xarxa Barnasants. Uruguai és el país convidat.

Abans del concert oficial de Freixas, L'Alguer torna a acollir el concert preinagural. Serà el 19 de gener amb Giorgio Conte i Joan Isaac amb un repertori entre Itàlia i Catalunya amb producció del Barnasants i la col·laboració de Plataforma per la Llengua de l’Alguer. No serà l'únic concert del Barnasants a l'Alguer, que commemorarà el 25 d’abril, 11 dies després de la seva clausura oficial, l'alliberament del feixisme a Itàlia amb el concert de Quico Pi de la Serra i Maria del Mar Bonet.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.