directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 07:22 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 20 de desembre de 2018 15:09 h

La Cecot preveu una baixa incidència de la vaga general convocada el 21-D per la Intersindical-CSC

Assegura que les empreses associades han reorganitzat la seva planificació davant possibles dificultats de mobilitat

ACN Terrassa.-La patronal Cecot no preveu que la convocatòria de vaga general de dues hores de la Intersindical-CSC prevista per demà divendres entre les 12:30 i les 14:30 coincidint amb la celebració del Consell de Ministres a Barcelona tingui molta incidència. De fet, assegura que les empreses associades temen més les possibles afectacions a la mobilitat per les protestes dels CDRs que no pas a l'aturada convocada pel sindicat independentista. És per això, afegeixen en un comunicat, que moltes empreses han avançat o endarrerit la planificació de les tasques o produccions previstes i han pactat amb els treballadors alternatives a possibles dificultats en la mobilitat a l’àrea metropolitana de Barcelona, com ara el teletreball o canvis en l'agenda.

En el comunicat, la Cecot lamenta que la convocatòria d’una vaga general no és la resposta adequada per canalitzar el malestar d’una part important de la societat catalana. "Les vagues generals són instruments pensats per resoldre conflictes laborals i creiem que no és convenient traslladar la conflictivitat política al si de les empreses i generar un impacte econòmic que perjudica els empresaris i treballadors catalans", afegeix.La patronal sí que preveu afectacions en el sector del comerç per les mobilitzacions convocades a Barcelona ja que pot veure reduïda la seva activitat comercial en plena campanya de Nadal durant les hores de concentracions al carrer. Altres sectors, com ara el del lliurament de mercaderies o la missatgeria seran els que més patiran els previsibles talls de circulació.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.