directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 17:06 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 28 de desembre de 2018 18:24 h

El CCIB destina 400.000 euros a projectes socials en els últims dos anys

El Centre de Convencions Internacional de Barcelona contribueix en 71 projectes solidaris del districte de Sant Martí

ACN Barcelona.-El Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB), gestionat per l’empresa GL Events, ha destinat més de 240.000 euros a projectes socials durant aquest 2018, un 56% més que les aportacions de 2017. Aquestes xifres representen una aportació econòmica de 394.000 euros per a més de 70 projectes solidaris d'entitats i fundacions vinculades principalment amb el barri del Besòs i el districte de Sant Martí. Aquestes accions, que corresponen a cessions gratuïtes d’espais i serveis, contribucions econòmiques directes o donacions d’aliments i materials, entre altres, representen el 0,7% de la facturació anual del CCIB.

El director general del CCIB, Marc Rodríguez, ha destacat en un comunicat aquest divendres que les col·laboracions solidàries “són el reflex de l’ànima" del centre i especialment aquelles que ajuden a la millora del Besòs, "que també és Barcelona, i que els acull”. Entre les activitats promogudes hi ha les actuacions a l’Auditori del centre de la Coral del Besòs i corals de secundària del barri, la celebració del 10è Aniversari de la Fundació Pasqual Maragall o el concert solidari de Gospelfest a favor de Càritas Barcelona. També s'han cedit espais i serveis per entregar beques, acollir el sopar de nadal de la Fundació Pere Tarrési per celebrar un debat sobre alimentació i càncer per recaptar fons a favor de La Marató de TV3.Fira de Barcelona es farà càrrec de la gestió del Centre de Convencions Internacional de Barcelona a partir de 2021, quan venç el contracte amb l'operador actual, segons va avançar l'alcaldessa Ada Colau el mes de febrer passat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.