directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 18:15 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 30 de desembre de 2018 22:56 h

Casado considera que el discurs de Cap d'Any de Torra és una "nova amenaça" i una "arenga a la violència"

El president del PP apunta que les paraules del president "no poden quedar impunes" i demana al govern espanyol que apliqui el 155

ACN Barcelona.-El president del PP, Pablo Casado, ha reaccionat aquest diumenge al discurs de Cap d'Any del president del Govern Quim Torra, un missatge que, segons el popular, suposa "una nova amenaça" per a l'Estat. Segons Casado, Torra ha cridat a la revolta i ha arengat la violència per consumar la independència de Catalunya durant el tradicional missatge de final d'any. En una piulada, el líder popular ha considerat que l'independentisme "està descontrolat" i ha demanat que les paraules de Torra no quedin "impunes". A continuació, Casado s'ha preguntat "a què espera" el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, "per posar ordre i preservar la unitat d'Espanya", tot demanat l'aplicació de l'article 155 a Catalunya i la suspensió de l'autonomia catalana.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.