directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 04:31 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dimarts, 8 de gener de 2019 13:01 h

Els veïns denunciaran a Fiscalia que operaris d'una immobiliària deixessin tancats a casa tres menors a Ciutat Meridiana

La FAVB valora que l'Ajuntament hagi negociat un lloguer social per a la família però reclama "una altra consideració" per a aquest barri, el més pobre de Barcelona

ACN Barcelona.-L'Associació de Veïns i Veïnes de Ciutat Meridiana i la Federació d'Associacions de Veïns de Barcelona (FAVB) denunciaran a la Fiscalia que operaris d'una immobiliària deixessin tancats tres menors a casa en segellar la porta de ferro de l'entrada. Els veïns volen que s'investigui la responsabilitat de Banc Sabadell i la immobiliària Solvia, propietària del pis, i la "mala pràctica dels operaris, que haurien d'haver comprovat si hi havia algú", assenyalen en un comunicat. Les entitats veïnals valoren que l'Ajuntament de Barcelona hagi negociat un lloguer social per a la família però no volen que sigui "un rentat de cara" de la immobiliària. També reclamen una "altra consideració" per a Ciutat Meridiana, el barri amb la renda més baixa de la ciutat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.