directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 04:45 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 8 de gener de 2019 13:05 h

El Govern aprova la recuperació de les quatre primeres normes suspeses pel TC impulsant una única llei

L'executiu rescata les legislacions d'igualtat efectiva de dones i homes, del canvi climàtic, de les associacions de consumidors de cànnabis, i de l'Agència Catalana de Protecció Social

ACN Barcelona.-El Govern ha aprovat aquest dimarts la recuperació de les quatre primeres normes suspeses pel Tribunal Constitucional (TC) impulsant una única llei que inclou "alternatives legals". L'executiu ha iniciat així el procés per elaborar una única legislació que doni efectivitat a disposicions anul·lades o suspeses pel tribunal espanyol, tal com ha explicat la consellera de Presidència, Elsa Artadi, a la roda de premsa d'aquest migdia, posterior al Consell Executiu. Les lleis que el Govern vol recuperar en aquest primer bloc de mesures són la d’igualtat efectiva de dones i homes; la Llei del canvi climàtic; la Llei de les associacions de consumidors de cànnabis; i la Llei de l’Agència Catalana de Protecció Social. En les properes setmanes s’iniciarà la tramitació d’altres normes impugnades, suspeses i anul·lades.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.