directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 08:34 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Osona doble fletxa Dimecres, 9 de gener de 2019 14:03 h

Vic mesura la contaminació atmosfèrica de la ciutat a la Ronda Camprodon, un els punts amb més concentració de trànsit

Els valors que capti el furgó que ha cedit la Generalitat durant dos mesos serviran al consistori per decidir qüestions com si cal un vial que travessi el Puig dels Jueus

ACN Vic.-Des de fa uns dies es pot veure una unitat mòbil del Servei de Vigilància i Control de l'aire de la Direcció General de Qualitat Ambiental i Canvi Climàtic a la Ronda de Camprodon de Vic, un dels punts amb més concentració de trànsit de la ciutat. El regidor de Medi Ambient, Josep-Ramon Soldevila, ha explicat que l'objectiu és mesurar la qualitat de l'aire que es pressuposa "generalment bona", malgrat que a l'estiu es superi de manera puntual el llindar d'informació d'ozó troposfèric. La recollida de dades en un dels punts més transitats de la ciutat servirà al consistori per decidir noves polítiques públiques com, per exemple, la idoneïtat d'un vial que travessi el Puig dels Jueus.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.