directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 04:24 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 11 de gener de 2019 11:38 h

La CNMV revisa els seus sistemes de seguretat per si hi ha "riscos" arran del cas BBVA-Villarejo

La Comissió Nacional del Mercat de Valors segueix el cas per si hi hagués un impacte patrimonial pel banc

ACN Barcelona.-La Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) està revisant els seus sistemes de seguretat actuals per si hi ha algun "risc" arran del cas de les suposades escoltes telefòniques de l'excomissari José Manuel Villarejo pel BBVA. Fonts de la CNMV han confirmat a l'ACN, com publiquen diversos mitjans, que també estan seguint el cas detingudament per veure si una investigació policial o judicial provoca un "impacte patrimonial" pel banc i garantir que, arribat el cas, quedi degudament recollit als comptes de l'entitat.

En un comunicat, BBVA va assegurar dijous que el juny del 2018 va iniciar una investigació sobre "la contractació i els serveis prestats" per l'empresa Grupo Cenyt. L'entitat assegura que les informacions publicades sobre l'empresa de Villarejo, i que apunten a un espionatge massiu de membres del govern de Zapatero, empresaris, financers i periodistes, així com responsables de la CNMV, són d'una "indubtable gravetat". "Si en les investigacions s'acredités l'existència d'irregularitats, BBVA prendrà les mesures internes que calguin i portarà a terme les accions judicials pertinents i, com sempre, col·laborarà amb la justícia", afegia el banc.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.