directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 20:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Alt Urgell doble fletxa Divendres, 11 de gener de 2019 13:06 h

L'afluència d'autocaravanes a la Seu d'Urgell augmenta gairebé un 30% en el darrer any

Un total de 3.735 s'han instal·lat a la zona d'aparcament per aquest tipus de vehicles turístics de la localitat

ACN La Seu d'Urgell.-L'afluència d'autocaravanes a la Seu d'Urgell va augmentar gairebé fins a un 30% l'any 2018. Un total de 3.735 d'aquests vehicles turístics es van instal·lar a l'aparcament preparat que hi ha a la capital de l'Alt Urgell. Això suposa un augment del 28,26% d'afluència d'aquests vehicles respecte a l'any 2017 que va comptar amb l'estacionament de 2.912 autocaravanes. Aquestes xifres han comportat un impacte econòmic de 268.920 euros. Pel que fa a la mitjana del nombre d'autocaravanes diàries que s'instal·len en l'àrea ha estat de 8,1. Per autocaravana, la mitjana de persones que hi viatgen és de 4, amb una estada mitjana de nits de 2.

Pel que fa al perfil dels autocaravanistes segueix sent el familiar, així com parelles prejubilades o jubilades. Respecte a la procedència dels turistes majoritàriament són de nacionalitat espanyola (56,6%), seguits dels autocaravanistes procedents de França (21%) i d'Holanda (6,5%), com a nacionalitats més representatives.D'altra banda, cal destacar que els aficionats a l'autocaravaning que visiten la Seu d'Urgell valoren la ubicació d'aquesta zona d'aparcament. Un dels atractius que els autocaravanistes en destaquen és que està situada a tocar del centre històric i comercial de la ciutat, fet que els permet visitar-la i fer compres.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.