directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 08:08 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Maresme doble fletxa Divendres, 11 de gener de 2019 16:21 h

Detenen un jove per robar violins i violoncels valorats en 2.500 euros d'una escola de Mataró

La policia ha pogut recuperar els instruments gràcies a la col·laboració ciutadana

ACN Mataró.-Els Mossos d'Esquadra han detingut un jove de dinou anys i han identificat dos més de divuit i dinou anys, tots tres de nacionalitat marroquí i veïns de Mataró com a presumptes autors d'un robatori amb força en una escola. El fets es van produir la tarda del dia 10 de desembre quan els presumptes lladres van saltar la tanca perimetral del centre i van forçar una de les finestres. Un cop a l'interior es van endur diversos instruments musicals, principalment violins i violoncels valorats en 2.500 euros. Un dia més tard i gràcies a la trucada de testimonis, els agents van saber que dos dels joves estaven intentant vendre el material a botigues de segona mà de la ciutat. La policia van localitzar-los amb un dels violins sostrets i posteriorment va arrestar el tercer jove implicat en el robatori.

L'actuació policial va permetre recuperar la resta d'instruments sostrets amagats en dos domicilis de la localitat de Mataró, i va lliurar-los als seus propietaris.El detingut va quedar en llibertat després de declarar a dependències policials.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.