directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 21:24 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Camp doble fletxa Dissabte, 12 de gener de 2019 16:07 h

Dos detinguts a Reus per robar a un home de mobilitat reduïda que va morir uns dies més tard

Els arrestats tenen 19 anys i tenen nombrosos antecedents

ACN Reus.-Els Mossos d'Esquadra han detingut a Reus dos joves de 19 anys acusats de robar amb intimidació un home de mobilitat reduïda que anava amb crosses que, després de ser assaltat, va ingressar a l'hospital amb una insuficiència cardiorespiratòria i va morir el 2 de gener. Segons un comunicat de la policia catalana, els presumptes lladres van ser arrestats entre dijous i divendres, són de nacionalitat marroquina i veïns de la capital del Baix Camp. Un d'ells també està detingut per dos robatoris més, un amb violència i l'altre amb força en dos establiments comercials. Els fets van tenir lloc el 28 de desembre al barri Carrilet de Reus, quan els dos joves van robar a la víctima el telèfon mòbil i unes monedes que portava a la butxaca.

L'home de mobilitat reduïda anava acompanyat d'una veïna quan va ser abordat pels dos joves, que els van barrar el pas i li van sostraure el telèfon mòbil i unes monedes que portava a la butxaca. Segons els Mossos d'Esquadra, després de posar una denúncia dels fets, la víctima va patir una aturada cardiorespiratòria, va ingressar a l'hospital i, el passat 2 de gener, va morir.Els mossos van poder identificar a través de diverses gestions d'investigació dos dels presumptes autors. De fet, els investigadors van poder relacionar un dels dos identificats amb un altre robatori amb violència que va passar el 22 de desembre en una botiga del centre de Reus.En aquest segon incident, el detingut va entrar en una botiga juntament amb dos joves més i van sostraure un perfum. L'encarregat de seguretat de l'establiment ho va detectar i ho va intentar evitar però els joves el van amenaçar amb una navalla i van fugir. La investigació policial va permetre identificar els autors.Finalment, aquest dijous els mossos van detenir un dels dos presumptes autors del robatori amb intimidació al barri Carrilet. L'endemà es va localitzar i detenir el segon jove., que vivia al mateix carrer que la víctima.Durant la custòdia policial, els mossos van tancar una tercera investigació sobre un robatori amb força que es va produir la matinada del 21 de desembre en un establiment comercial del barri Monestirs de Reus. Fetes les comprovacions, els investigadors van poder identificar el detingut divendres com un dels autors del robatori.Els dos detinguts, que acumulen 6 i 16 antecedents policials, van passar divendres a disposició del Jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Reus.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.