directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 07:53 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 16 de gener de 2019 14:28 h

El Govern demana l'ajornament de la comissió de Medi Ambient i Sostenibilitat per les detencions del matí

Els comuns acceptarien la petició a l'inici de la sessió, i Aragonès i Calvet proposen comparèixer a finals de gener

ACN Barcelona.-Els consellers del Govern Pere Aragonès i Damià Calvet registraran una petició d'ajornament de la comissió parlamentària de Medi Ambient i Sostenibilitat (CMAS), a causa de les detencions d'aquest dimecres al matí, tal com ha pogut saber l'ACN. Els comuns acceptarien aquesta petició, a l'inici de la sessió que ha de començar avui a les 15:00 hores. Els dos consellers, que hi havien de comparèixer sobre Aigües Ter Llobregat (ATLL), demanaran que la sessió es reprengui a finals de gener. La mesa de la CMAS la presideix Lucas Ferro (CatECP), amb vicepresidència de Cs. La secretaria és del PSC-Units. D'altra banda, els diputats de JxCat de la comissió demanaran la paraula, denunciaran la situació "d'excepcionalitat" i marxaran de la sala.

Aragonès i Calvet havien de comparèixer en una sessió informativa sobre els càlculs econòmics del retorn de la concessió d'ATLL, i sobre la reclamació a l'empresa Acciona per la resolució del contracte. Després de les 11 detencions d'aquest matí -inclosos dos alcaldes de la CUP-, els diputats de JxCat, ERC i la CUP -i de CatECP a la CAI- també han abandonat les comissions parlamentàries.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.