directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 02:56 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Divendres, 18 de gener de 2019 19:42 h

Els taxistes amplien la protesta a plaça Sant Jaume i alguns protagonitzen escenes de tensió a la zona d'Urquinaona

Els conductors decideixen en assemblea mantenir la vaga indefinida i el bloqueig a Gran Via

ACN Barcelona.-Els taxistes han decidit aquest vespre, en una assemblea convocada a la cruïlla del Passeig de Gràcia amb el carrer Casp, ampliar la protesta a plaça Sant Jaume, on aniran a peu. D'altra banda, alguns conductors han protagonitzat escenes de tensió i enfrontaments amb suposats treballadors de vehicles VTC a la zona d'Urquinaona. A l'assemblea també s'ha decidit mantenir la vaga indefinida i seguir bloquejant la Gran Via com a mesures de protesta contra el decret del Govern de regulació d'empreses com Uber o Cabify. Els taxistes consideren que aquestes empreses fan intrusisme i creuen que les mesures de la Generalitat per regular-les no són suficients. La protesta a la Gran Via ocupa una extensió que va del carrer Girona al carrer Entença.

Durant la tarda els ànims s'han anat caldejant i s'han viscut escenes de tensió quan alguns taxistes han fet cops de peu a vehicles que presumptament formen part de les flotes d'alguna d'aquestes empreses.La protesta ha començat a les dotze del migdia, després que, en una reunió, el conseller de Territori, Damià Calvet, expliqués als representants dels taxistes els detalls del decret, pendent d'aprovar, que ha de regular el servei VTC.Aquest decret estipula mesures que a parer dels taxistes són "insuficients", principalment que l'usuari hauria de contractar el servei amb un quart d'hora d'antelació. A la sortida de la reunió, els taxistes han decidit anar a la vaga indefinida, i en un primer moment s'han concentrat a l'aeroport del Prat per celebrar una assemblea improvisada. Allà s'ha decidit ocupar la Gran Via, protesta que ha començat cap a les tres de la tarda.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.