directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 00:36 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 20 de gener de 2019 00:12 h

Els taxistes rebutgen l'oferta de la Generalitat d'ampliar el temps de precontractació de les VTC i mantenen la vaga

L'assemblea de Passeig de Gràcia acorda continuar la protesta malgrat que el portaveu d'Élite Taxi recomanés aixecar l'acampada de vehicles

ACN Barcelona.-Els taxistes mantenen la vaga. L'assemblea de Passeig de Gràcia ha rebutjat aquest dissabte a la nit l'oferta de la Generalitat d'ampliar el temps de precontractació de les VTC. Així, els vehicles continuaran aquesta nit a la cruïlla entre Gran Via i Passeig de Gràcia, tot i l'oferta del Govern després de quatre hores de reunió. El portaveu d'Élite Taxi, Tito Álvarez, ha recomanat durant el debat assembleari aixecar l'acampada de vehicles per donar peu a la negociació amb la Generalitat, però els taxistes han apostat per continuar la protesta, amb una àmplia majoria. Álvarez havia defensat que l'oferta de l'executiu "obria una porta" per a millorar les condicions del sector, una opinió que no ha rebut el quòrum de l'assemblea.

En un contacte amb la premsa després de l'assemblea, Álvarez ha concretat que la "condició" del Govern per obrir la porta a ampliar el temps de precontractació de les VTC era que els taxistes aixequessin la vaga aquest dissabte a la nit. "Però l'assemblea és sobirana i ha decidit no fer-ho". El propi Álvarez es posarà en contacte amb la conselleria en les properes hores per explicar la decisió de l'assemblea. Sigui com sigui, el portaveu d'Élite Taxi ha opinat que Govern i Àrea Metropolitana havien fet avui "una passa endavant".El debat de l'assemblea d'aquesta nit ha tingut alguns moments de tensió. En un instant, un dels taxistes s'ha queixat contínuament en contra dels qui apostaven per aixecar la vaga. En tallar contínuament diverses intervencions, alguns taxistes l'han escridassat volent-lo fer fora de l'assemblea. Quan els periodistes i càmeres han gravat l'escena, almenys quatre treballadors han increpat els professionals de la comunicació, amb amenaces incloses.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.