Torra es reuneix amb Buch i Calvet enmig de la protesta dels taxistes a plaça Sant Jaume
El president de la Generalitat i els titulars d'Interior i Territori prepararan la reunió que mantindran demà amb el col·lectiu
ACN Barcelona.-Quim Torra s'ha reunit a les vuit del vespre al Palau de la Generalitat amb Miquel Buch i Damià Calvet enmig de la protesta que els taxistes duen a terme des de mitja tarda a la plaça Sant Jaume de Barcelona, en un edifici fortament custodiat pels Mossos d'Esquadra. El president de la Generalitat i els consellers d'Interior i de Territori i Sostenibilitat respectivament es troben de manera extraordinària per preparar la reunió que el Govern mantindrà demà amb el col·lectiu del taxi, amb el rerefons de la proposta per regular el servei VTC que l'executiu va presentar als taxistes la setmana passada i que aquests rebutgen de ple. La trobada ha estat a porta tancada i ha comptat també amb la participació del secretari del Govern, Víctor Cullell.
Al llarg del dia, taxistes i conductors VTC han protagonitzat concentracions i mobilitzacions paral·leles que han col·lapsat artèries principals de Barcelona com ara la Gran Via o la Diagonal. També hi ha hagut episodis puntuals d'enfrontaments entre taxistes i les forces de l'ordre, que han comportat ferides a algun agent de Mossos d'Esquadra i de Guàrdia Civil.






