directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 12:42 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Diumenge, 27 de gener de 2019 11:42 h

El Pla de Barris executarà 58 actuacions durant el 2019

La inversió total de les 73 obres que conformen aquest programa és de 87 MEUR

ACN Barcelona.-El Pla de Barris executarà 58 actuacions durant el 2019. Quan hagi finalitzat, aquest programa haurà permès fer 73 obres en 16 barris de la ciutat, amb una inversió total de 87 MEUR. L'objectiu d'aquest pla és millorar la situació dels barris i aconseguir rebaixar les desigualtats socials que pateixen els seus habitants. S'han prioritzat les intervencions que afavoreixen la vida comunitària, milloren l'accessibilitat i contribueixen a reduir les desigualtats educatives. El pla actua en el 28% de les escoles i instituts d'aquestes zones. Els barris beneficiats són El Besòs i el Maresme, El Bon Pastor i Baró de Viver, La Verneda i la Pau, Trinitat Vella, Roquetes, sant Genís dels Agudells i La Teixonera, Trinitat Nova, la Zona Nord, la Marina, El Raval Sud i el Gòtic Sud.

Del total d'actuacions previstes, 22 suposen millores estructurals d'equipaments comunitaris com casals de la gent gran, espais per a joves o equipaments esportius; 21 són obres de millora de l'espai públic com places, avingudes, zones infantils i parcs; 19 actuacions pretenen millorar l'accessibilitat amb escales mecàniques i ascensors, i 11 obres milloren els centres educatius.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.