directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 00:45 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 28 de gener de 2019 20:23 h

Els bombers voluntaris de la regió metropolitana nord tampoc cobriran les guàrdies de risc

Reclamen un estudi "real" de la situació i que es faci una convocatòria "d'acord amb les necessitats operatives"

ACN Barcelona.-Els bombers voluntaris de la Regió d'Emergències Metropolitana Nord han acordat sumar-se a les reivindicacions dels de Lleida, Girona i Tarragona i no cobrir les guàrdies de situacions de risc, les anomenades M1. Els voluntaris donen "ple suport" a les reivindicacions dels bombers funcionaris relatives a la manca de personal, l'estat de les infraestructures i els dèficits de vehicles i material. També han acordat fer "evident i pública" la manca de personal voluntari als parcs, que, segons diuen, els impedeix donar resposta a molts serveis.

En un comunicat que han difós després de recollir l'opinió de tots els parcs de la regió, els bombers reclamen un estudi "real" de la situació dels parcs pel que fa al personal, tenint en compte situacions com les jubilacions, les altes, les baixes, els bombers efectius o la ràtio de sortides per bomber. Reclamen que aquestes dades s'utilitzin per poder fer una nova convocatòria de voluntariat "d'acord amb les necessitats operatives".A banda, els bombers voluntaris de la Regió d'Emergències Metropolitana Nord també reclamen solucions "reals i efectives a curt termini" a la situació "desesperant" del manteniment dels parcs, els vehicles i el material.A més, faran accions per informar ajuntaments i Delegat del Govern de la situació actual dels bombers voluntaris.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.